Szkoła

poniedziałek, 2 września 2019

Pierwsze 2 tygodnie szkoły już za mną. Było różnie. Raz lepiej, raz nieco gorzej, ale ciągle na plus. Przez pierwsze kilka dni musiałam wypracować rutynę i pogodzić jakoś szkołę, treningi, mecze i prace domowe. Jest trudno, ale daję radę. Uczę się z host siostrą, która pomaga mi, kiedy czegoś nie łapię. Z biologii pomaga mi host tata, bo w końcu jest lekarzem :D Na lekcjach nie jest jakoś trudno, nie muszę tyle kuć, co w Polsce, bo nie ma tak dużo materiału, a i z lekcji zapamiętuję więcej, bo są dużo ciekawsze. Wiecie, prezentacje, filmiki, scenki, doświadczenia itd. Dużo pomogła mi drużyna, dzięki której znam już sporo osób i praktycznie na każdym przedmiocie jest ze mną jakaś dziewczyna z drużyny. Z tego względu, że spędziłam tutaj prawie miesiąc przed początkiem szkoły, to poprawił się też mój angielski, więc rozumiem już prawie wszystko, co ktoś do mnie mówi. Podsumowując, jest dobrze, ale ciężko, ale nie żałuję, bo po pierwsze nie mam chwili na nudę i tęsknienie, oraz poznałam wiele super osób.

W ostatnich 2-óch tygodniach miałyśmy 3 mecze z Santa Barbara HS i Thousand Oaks u nas i z Moorpark HS na wyjeździe. Wygrałyśmy wszystkie, nie tracąc żadnego seta :D

Trochę krótko, ale naprawdę znalezienie teraz czasu na pisanie jest dosyć trudne. Czasami nie mam nawet kiedy pogadać z rodzicami XD


Piątkowy mecz


Cudny zachód

Piękne te zachody <3

A to już na naszej ulicy

Po jednym z treningów

Z sąsiadem, oczywiście musiałam się odwrócić XD

Cola pong na domówce u koleżanki :D

12 komentarzy:

  1. Widzę, że te zachody są tak samo piękne jak w Vegas :) Super, że znasz już dość sporo osób i masz tyle zajęć!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, zachody tu chyba nigdy mi się nie znudzą :D Czasami wieczorem padam, ale cieszę się, bo wiem, że wykorzystuję swój czas tu w 100%

      Usuń
  2. Moje życie tutaj porównując do Twojego, wydaje się mega spokojne, ale ja lubię taki spokój, więc jest ok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po sezonie pewnie też u mnie się uspokoi :)

      Usuń
  3. Zachody tak ładne, jak u mnie XD Chyba całkiem dobrą drużynę masz, że ciągle wygrywacie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe, no to prawda, ach te zachody :D No całkiem niezłą powiem Ci ;)

      Usuń
  4. Hej podasz instagrama albo inne social media bo bardzo chciałabym się dowiedzieć więcej szczególow organizacyjnych bo też planuje wymianę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, mogę podać Ci email: buryamelia02@gmail.com
      Na pewno odpiszę ;)

      Usuń
  5. Cudne zachody *.* u mnie nie ma tyle różu, haha
    Cieszę się, że masz już tylu znajomych i taki świetny czas! No i gratuluję tylu siatkarskich zwycięstw.

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha Cola Pong z kubkami wypełnionymi jasną colą? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. coś mi się wydaje że to nie do końca Cola była haha

      Usuń

Copyright © Szablon wykonany przez My pastel life