To już prawie miesiąc!

wtorek, 20 sierpnia 2019

Sierpień zaczęliśmy dniem z dwoma treningami, a jakże by inaczej :D W piątek wygrałyśmy mecz z Oxnard High School, który odbył się w ich szkole i był to kolejny mecz Ligi Letniej, a później nadszedł pierwszy wolny weekend, cały caluteńki. W sobotę z host siostrą wybrałyśmy się do Camarillo na zakupy i do LA na zwiedzanie, a w niedziele pływałyśmy na paddleboard i siedziałyśmy na jachcie naszej koleżanki, z którego skakałyśmy do wody :D








Kolejny tydzień to 2 dni treningów i 2 dni Ligi letniej. Oba w Thousand Oaks na California Lutheran University, niedużym, ale nowoczesnym uniwersytecie. Oba wygrane :D Piątek wieczór, sobotę i niedzielę spędziłam z host rodziną i ich znajomymi w domku w Malibu. Domek stał przy samej plaży, więc był piękny widok, aż nie chciało mi się wracać do domu. Mogłabym tam mieszkać i codziennie patrzyć na takie piękne zachody słońca.




15 sierpnia grałyśmy pierwsze 2 mecze u siebie, a później znowu mieliśmy wolne 3 dni. 16 sierpnia z samego rana dopakowałyśmy Cassidy i pożegnałyśmy, bo wyjeżdżała już do college'u do Arizony. Jechała razem z host mamą, która wróciła samolotem. Ostatni weekend przed szkołą spędziłam na odpoczynku, bo ostatnio dużo trenowałam, więc potrzebowałam trochę poleniuchować, no i musiałam przygotować się do szkoły. Dziś miałyśmy mecz w Santa Barbara i był to pierwszy mecz szkolnej ligi, który udało nam się wygrać, choć było ciężko.
Jutro mam pierwszy dzień szkoły! Życzcie mi powodzenia :D

Na koniec jeszcze wspólne zdjęcie drużyn i trenerów


9 komentarzy:

  1. LA i Malibu, ale zazdro! Widać, że dobrze się tam bawisz :) Też odwiedzę za tydzień Californię, ale będę w San Diego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, bawię się wyśmienicie :D Mam nadzieję, że napiszesz coś o tej wycieczce :D

      Usuń
  2. Ale super, że tyle się u Ciebie dzieje. Powodzenia w szkole!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojejku jakie te zdjęcia są ładne! fajnie że tyle u ciebie się dzieje!
    Pozdrawiam, Weronika S.
    pasjeweroniki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że nie mam za wiele czasu, bo nie mam kiedy tęsknić :D

      Usuń
  4. Słyszałam o tych outletach w Camarillo, chyba sama się tam wybiorę ;) Dobrze, że masz co robić, bo wtedy mniej się tęskni. Widać, że trafiłaś na dobrą rodzinę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam! Najlepiej wyprawić sie rano, bo tyle jest tam sklepów, ze na pewno wyjedziesz stamtąd dobrych kilka godzin później :D Tak, moja rodzina jest super :D

      Usuń
  5. 34 year-old Executive Secretary Sigismond Cooksey, hailing from Cumberland enjoys watching movies like The Derby Stallion and Poi. Took a trip to Old Towns of Djenné and drives a LS. Zobacz wiecej informacji

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez My pastel life