To już ponad 2 miesiące

poniedziałek, 30 września 2019

Ostatni raz pisałam tutaj prawie miesiąc temu i uwierzcie mi, od tamtego czasu z laptopa korzystałam może z 5 razy. Nie żartuję, naprawdę nie mam tutaj na to czasu. W Polsce praktycznie codziennie po szkole czy wieczorami siedziałam w necie, a tutaj jest zupełnie inaczej. Choć może nie mam tyle prac domowych i nauki, co w Polsce, to jednak zajęcia pozalekcyjne zajmują dużo czasu, chyba żeby młodzież i dzieciaki nie mieli czasu na głupoty :D Dzisiaj też nie mam czasu, bo jestem mega zmęczona, a rano trzeba wstać do szkoły, więc wrzucam zdjęcia z opisami, żebyście widzieli co się u mnie działo przez ten miesiąc.

Tradycyjnie w piątek mecz, jeśli gramy u siebie

Marines zachęcali do wstąpienia w ich szeregi

Nasz dyrektor :D

Turniej i najwierniejsi fani - rodzice

Kajaki <3


Zdrowa kolacja przy budce ratownika XD

Najlepszy przyjaciel <3

Nasz cheerleaderki ćwiczące na plaży

Piana party :D

Kocham tacos!!!

Pierwszy w życiu homar XD

This is California baby!

6 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. 100% prawdy z tym siedzeniem przed komputerem. Chociaż nie mam tylu zajęć, co Ty, to też rzadko zaglądam do kompa. Zazdroszczę pogody i tych pięknych zachodów słońca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też zazdroszczę pogody i palemek, haha. Mam nadzieję, że druga połowa sezonu siatkarskiego (albo może już pomału końcówka) będzie udana!

    OdpowiedzUsuń
  4. Widać, że dobrze się bawisz :) Kajaki <3 W mojej HS też byli Marines XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam oglądać zdjęcia z wymian. Oj, jak zazdroszczę, ale tam pięknie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak patrząc na Twoje zdjęcia, to widzę duże podobieństwo, więc chyba południe Californii, nie różni się tak bardzo od północy :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez My pastel life