Life update - Lipiec

czwartek, 18 lipca 2019


Naprawdę, zostały mi już tylko 4 dni do wylotu? Totalnie w to nie wierzę!
Dni spędzam na sprawdzaniu listy, czy aby czegoś nie przeoczyłam, oraz na praniu, suszeniu i pakowaniu tego wszystkiego do walizek, które od kilku dni leżą w moim pokoju, oraz na rozpaczaniu, czy się zmieszczę.
Mama chodzi spięta i denerwuje się moim lotem. Ja samymi lotami się nie przejmuję, bardziej lotniskami, bo przesiadki mam na ogromnych lotniskach w Monachium i Chicago, więc trochę się ich boję XD Tata też dzwoni codziennie i pyta czy wszystko dobrze, czym jeszcze bardziej mnie denerwuje. Jutro wieczorem przylatuje, więc ten ostatni weekend spędzimy razem :D
Denerwuję się trochę, ale chyba bardziej jestem podekscytowana i w sumie nawet nie wiem co mam tu jeszcze napisać. Chyba tylko to, że kolejny post będzie już ze Stanów. 

Paaaaa!

14 komentarzy:

  1. Powodzenia! Dasz radę, duże lotniska nie takie straszne :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w podróży! Daj znać, jak poszło z Chicago, bo mnie też to czeka :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Jak tylko dam radę, to się odezwę :D

      Usuń
  3. Spokojnie, lotnisko w Monachium nie jest akie straszne. Wszystko jest opisane co i jak wiec dasz rade! Powodzenia w podrozy i fajnej zabawy haha :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! No w sumie to wiem, że wszystko jest opisane, ale i tak się denerwuje :D

      Usuń
  4. Chicago też jest do ogarnięcia. Też miałam obawę przed dużymi lotniskami, ale tam naprawdę wszystko jest dobrze opisane. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! No, jakoś będę musiała to ogarnąć :D

      Usuń
  5. Haha, znam to wszystko, w końcu lecę dzień po Tobie, ale odwiedzę zupełnie inne lotniska. Na pewno wszystko będzie ok, nie martw się ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby wiem, że będzie ok, ale no wiesz XD Powodzenia w Twojej podróży!

      Usuń
  6. Powodzenia z lotami! Czekam na post ze Stanów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Było ciężko i z przygodami, ale dotarłam :D

      Usuń

Copyright © Szablon wykonany przez My pastel life